Translate

fredag 24 februari 2012

Varför inte hjälpa barn som är i behov av hjälp istället?

Jag är sååå trött på tjatet om den där nyfödda prinsessan. Finns det verkligen inte viktigare saker att rapportera om? Till exempel att väldigt många söta prinsessor och prinsar som inte fötts in i en överklasstitel, lever på gatorna, svälter ihjäl, blir misshandlade och utnyttjade. Jag vill INTE att mina skattepengar går till Viktoria och Daniels nyfödda dotter (inte till dom heller för den delen)! Jag vill kunna välja att mina skattepengar istället ska kunna ges till de barn som verkligen behöver pengar... och kärlek ♥
Ja, jag vet. Det här inlägget handlade inte om mystik eller det övernaturliga. Men i ren frustration kände jag att jag behövde skriva av mig - och vilken plats är då bättre än den här?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar